Головний офіс

Київ, вул. Жилянська 68,

«KADORR Group», 10 поверх, 138 офіс

Ми працюємо:

Пн-пт: 9:00-18:00

Сб-нд: вихідні

Надаємо знижку 10% на будь-яку нашу послугу!

Щоб скористатися знижкою, введіть свій номер телефону і виберете месенджер для зв'язку з вами.

    Узаконення

    Якщо ви почали будівництво, але не маєте на руках повного пакета необхідної документації, ви ризикуєте не довести проєкт до логічного завершення. В процесі будівництва може статись будь-що й звісно не наявність всіх документів, може стати причиною “паузи” проєкту. Проводити юридичні угоди й операції з такою нерухомістю (продаж, дарування, застава і т.д.) стає неможливим.

    Якщо ви готові отримати повний пакет документів для продовження будівництва на законній основі, ми допоможемо вам отримати свідоцтво про право на власність і більше не перейматися цим питанням.

    Для підготовки всіх потрібних документів, часто необхідно відвідати близько 20-30 різних інстанцій. Це займає багато часу та потребує певної уваги й зусиль. Однак, оформляти будівництво документально необхідно, щоб убезпечити себе та свій проєкт.

    У разі співробітництва, ми візьмемо всю бюрократичну частину роботи на себе. По завершенню процедури ви отримаєте свідоцтво про право на власність і зможете продовжити ваш проєкт на законній основі.

    «ЗЕМПРОЕКТ-ГРУП» полегшить ваше життя й розв'яже ваше питання швидко та якісно!

    about-img
    about-img

    Існує декілька варіантів узаконення самобудову в Києві чи області:

    • За допомогою загальної процедури;
    • Через спрощену процедуру (у тому випадку якщо будинок побудовано до 5 серпня 1992 року);
    • Через будівельну амністію;
    • Через суд.

    Перелік документів для узаконення самобуду залежить від виду об'єкта нерухомості та проблематики будівлі.

    Мінімальними документами, які необхідні для легалізації самобуду є:

    • Паспорт та ІПН;
    • Будь-які документи в наявності на даний самобуд;
    • Будь-які документи на земельну ділянку.

    Ми готові взятися за найскладніші об'єкти. Якість виконаної роботи гарантовано.

    Ми маємо гарну репутацію та досвід, напрацьовані за багато років на ринку та безліч реалізованих проєктів.

    Для яких типів нерухомості потрібна послуга?

    Зведена нерухомість

    Для зведеної нерухомості на земельній ділянці, яка не призначена для цього об'єкта

    Будівля без документації

    Для побудованої або реконструйованої будівлі без необхідного пакета будівельної документації

    Нерухомість із порушеннямии ДБН

    Для зведеної або зміненої нерухомості з порушенням державних будівельних норм (ДБН)

    Що включає послуга?

    1

    Консультації відносно етапів, вартості й термінів процедури узаконення - безкоштовні

    2

    Представництво інтересів клієнта в належних органах при отриманні усіх необхідних документів

    3

    Повний юридичний супровід будівництва

    4

    Отримання свідоцтва про право власності

    Умови: до 100 м2

    Терміни: від 4 до 6 днів

    Вартість: від 20000 грн

    Результат: Свідоцтво про право власності

      Послуги

      Наші кейси

      За 11 років на ринку ми встигли реалізувати більше 2000 проектів з землеустрою, геодезії, узаконення об'єктів нерухомості, геології, проектування, дизайну. Приклади деяких реалізованих нами завдань нижче:

      Зв’язатись з нами

      Миттєвий зв’язок з нашим менеджером, який допоможе вирішити ваше земельне питання

      Більш розширена інформація про процес узаконення та отримання всіх необхідних документів

      1.Отримання будівельного паспорта або містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки. Будівельний паспорт визначає містобудівні й архітектурні вимоги до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище за два поверхи з площею до 300 м2, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою й озеленення земельної ділянки. Містобудівні умови й обмеження забудови земельної ділянки - документ, який містить комплекс планувальних і архітектурних вимог до проєктування і будівництва за кількістю поверхів і щільності забудови, відступам будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, його благоустрою й озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва.

      2. Розробка і затвердження проєктної документації. Експертиза проєктів у більшості випадків не проводиться (для об'єктів І - III категорії складності). Її проведення можливе за бажанням замовника. Замовник будівництва сам вибирає проєктувальника, укладає з ним договір. Проєктувальник - юридична особа, що має у своєму складі виконавців, які отримали кваліфікаційний сертифікат, або фізична особа - сертифікований виконавець. Проєктна документація затверджується Замовником будівництва і не вимагає погодження з державними органами, органами місцевого самоврядування.

      3. Отримання дозвільної документації на початок виконання будівельних робіт. Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що підтверджує право власності або користування земельною ділянкою або договори суперфіції:
      - направлення замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт органу ДАБК - за об'єктами, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;
      - реєстрації органом ДАБК декларації про початок виконання будівельних робіт - відносно об'єктів будівництва I - III категорій складності;
      - видачі замовникові органом ДАБК дозволу на виконання будівельних робіт - відносно об'єктів будівництва IV і V категорій складності.

      4. Проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічного паспорта Технічна інвентаризація - комплекс робіт з обстеження й оцінки технічного стану наявних об'єктів, визначення їх фактичної площі, об'єму й установка вартості об'єктів. Технічна інвентаризація проводиться: Перед прийняттям в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів, у тому числі після проведення реконструкції, перепланування, капітального ремонту; Перед державною реєстрацією права власності на об'єкт нерухомості, що утворився в результаті розділення, об'єднання об'єкта нерухомого майна або виділення долі з об'єкта, за винятком випадків, коли в результаті такого розділення, об'єднання або виділення долі завершений будівництвом об'єкт приймався в експлуатацію. В інших випадках проведення технічної інвентаризації здійснюється за бажанням замовника.

      5. Введення об'єкта в експлуатацію Порядок прийняття в експлуатацію залежить від категорії складності об'єкта: Для об'єктів I - III категорій складності й об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, введення в експлуатацію здійснюється шляхом реєстрації органом ДАБК наданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації. Для об'єктів IV і V категорій складності введення в експлуатацію здійснюється на підставі акта готовності об'єкта до експлуатації шляхом видачі органами ДАБК сертифіката.

      6. Отримання рішення відносно пайової участі, отримання рішення про привласнення адреси об'єкту (при необхідності).

      7. Реєстрація нерухомості в Державній реєстраційній службі з отриманням Свідоцтва про право власності.
      Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обмежень таких прав шляхом внесення запису в Державний реєстр.

      Розгорнути

      Контакти

      Адреса головного офісу

      «ЗЕМПРОЕКТ-ГРУП»

      02000, Україна, м. Київ

      вул. Жилянська, 68 «KADORR

      Group», 10 поверх, офіс 138

      Контактна інформація
      (044) 3447936 (067) 6472635 info@zemproekt.com.ua
      Адреса офісу в Харкові

      «ЗЕМПРОЕКТ-ГРУП»

      61012, Україна, м. Харків

      вул. Червоні ряди, 14

      Години роботи

      Пн-пт: з 9.00 до 18.00

      Субота: вихідний

      Неділя: вихідний