Витяг з державного земельного кадастру

Виписка з земельного кадастру є одним з найважливіших документів, який необхідно надати нотаріусу, в разі якщо виникає необхідність в складанні нотаріального договору щодо ділянки, а також внесення певної інформації до Держреєстру прав на нерухоме майно.
Цей документ необхідний при укладанні будь-яких договорів щодо земельних ділянок (купівля, продаж, оренда, дарування тощо).

Саме виписку із земельного кадастру є підтвердженням того, що області надано кадастровий номер. Вона також містить всю інформацію про ділянку, яка внесена в Поземельної книги.

Оформленням і наданням витягів з Державного земельного кадастру займається Державне агентство земельних ресурсів (територіальне). Процедуру видачі виписки з кадастру і принцип оплати обов'язкового державного мита регулює відповідний закон.

Щоб отримати виписку слід підготувати і надати пакет відповідних документів:

  • акт на земельну ділянку (державного зразка) або свідоцтво, стверджує право на володіння ділянкою;
  • договір купівлі-продажу;
  • паспорт та ідентифікаційний код (копії в першому і другому випадку) власника ділянки;
  • доручення (затверджено нотаріусом) від власника земельної ділянки (якщо заявник уповноважений власником ділянки і діє від його імені).

Оформлення такого важливого документа краще довірити професіоналам. Тільки тоді вся процедура буде виконана швидко і гарантовано якісно.

Звертаємо Вашу увагу на те, що виписка з ДЗК є дійсною тільки протягом трьох місяців з моменту її видачі!