Виписка про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Виписка про нормативну грошову оцінку земельної ділянки береться за основу в питанні розрахунку плати за оренду; розміру податку на землю; визначенні державного мита при даруванні ділянки, його успадкування, а також купівлі-продажу тощо. Рішення про здійснення процедури оцінки приймається органом місцевого самоврядування або органом виконавчої влади. Оцінка також може здійснюватися на підставі договору.

Право здійснювати процедуру оцінки нормативно-грошової вартості об'єкта нерухомості (земельної ділянки) офіційно закріплено за територіальними органами Держземагентства. В результаті оцінки заявник отримує виписку з тих. документації щодо нормативної грошової оцінки землі.

Для того щоб здійснити процедуру нормативно грошової оцінки, заявник зобов'язаний підготувати і надати пакет документів:

  • акт державного зразка на земельну ділянку. Необхідний буде оригінал, а також копія (завірена нотаріусом);
  • договір оренди ділянки. Буде необхідний як оригінал даного документа, так і його копія (завірена нотаріусом);
  • копія паспорта та ідентифікаційного номера власника ділянки. Откопировать потрібно все сторінки паспорта;
  • довіреність власника земельної ділянки. Необхідна за умови, що заявник діє за дорученням і від імені власника землі.

Процедура отримання виписки про нормативно грошову оцінку ділянки є непростим. Якщо у вас об'єктивно немає вільного часу для проходження всіх її етапів, зверніться за допомогою в сертифіковану спеціалізовану компанію.